Teme hackathon Hack4Arad 2019

Want create site? With Free visual composer you can do it easy.

Transparență în cheltuirea fondurilor publice

 Un site care:

Are afișată lista cu proiectele de investiții. În cadrul fiecărui proiect:

  1. Care este firma căreia i s-a atribuit executarea proiectului și care sunt firmele implicate în eventuale subcontractări.
  2. Fazele de implementare a proiectului.
  3. Stadiul executării proiectului la momentul accesării site-ului.

Orice alte informații pe care echipa participantă la hackaton le consideră relevante.

Un portal pentru open data pentru Arad.

Pe acest portal ar trebui să se poată găsi toate sursele de Open Data pe care le poate oferi primăria Arad. Site-ul ar fi ideal să aibă doua interfețe.

  -Una vizibilă publicului, care trebuie să dea posibilitatea de vizualizare, filtrare, cautare, etc.

 -Una vizilbilă administratorilor, care să ofere posibilitatea încărcării datelor sau updatării acestora.

Ar fi ideal să se ofere și posibilitatea accesării prin API-uri pentru a putea să se utilizeze atât datele existente cât și pentru a putea încărca date noi.

Modele pentru asemenea portale se pot vedea la: https://insights.rlist.io/2019/10/smart-cities-rise-of-aggregated-open.html

Un software de tip mission control pentru Arad.

Un astfel de soft ar putea fi folosit pentru a concentra într-un singur loc datele/probemele existente la nivelul diferitor servicii din primărie.

De exemplu,

  – de la Gospodarirea comunală se pot vedea echipele care sunt pe teren, cu proiectele de care se ocupă

 – de la poliția locală se pot vedea date live (camere, amenzi etc.)

  – se pot vizualiza datele în caz de urgențe

  – se pot vizualiza datele de la taxe și impozite

  – se pot vizualiza stadiile de rezolvare a diferitor plângeri/doleanțe/lucrări

  – date despre cazurile de gripă sau alte boli, etc.

Posibil să fie prezent chiar câte un reprezentant al câte unei societați din subordinea primăriei …. poate ca punct unic de contact pentru populație …

Vezi:

https://www.nytimes.com/2012/03/04/business/ibm-takes-smarter-cities-concept-to-rio-de-janeiro.html

Site pentru Alumni:

– absolvenții să se poata înregistra – din anul terminal / oricând ulterior. Date personale, contact, loc de muncă.

-să permită actualizarea ușoară a datelor, atât din partea absolvenților cât și din partea universității (dacă aflăm modificări pe o alta cale)

să avem un istoric al locurilor de muncă

– să se poata actualiza cu studiile de master

– absolvenții pot fi de master sau de licență și să se poată cross actualiza

– să permită filtre: pe ani / pe formă de invatamant / facultate / program de studii, etc

– să permită trimiterea de mesaje (emails) catre absolvenți (pe filtre)

– să permită absolvenților să contacteze Comisia de alumni

– ar fi util și un chat

– să permită postarea de mesaje – de ex., dacă organizăm un eveniment pentru alumni, sau dacă vrem să ii invitam (la hack4arad :))

Program pentru evidența cercetării

– Să permită introducerea lucrărilor de către cadrele didactice, într-un format stabilit (va fi furnizat echipei care allege tema)

– Să elimine dublurile

– Să permită actualizare

– Să permită rapoarte pe o structura la cerere.

Responsabilul cu cercetarea pe fiecare facultate să aibă acces (aproape nelimitat)

– Să acceseze baze de date și să stabiliască factorul de impact al revistei / articolului, să calculeze punctul cadrelor didactice, pe ultimul an, 5 ani sau, ulterior, pe un an anume (în care să se actualizeze și punctajul revistei).

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.